19.9.08

חתולים, סיפור אהבה/ שפרה הורן

ספר מקסים, על אהבת חתולים. שפרה מתארת את חוויותיה עם החיות העדינות והרגישות האלו המלוות את חייה. הספר מתרכז בשהותה ביפן והופך את הקריאה למרתקת. מתוארים הניואנסים הדקים של יכולות החתולים והקשר המיוחד שנוצר לנו איתם. חוויות אישיות שגם אני חוויתי בחיי. ההוויה היפנית מקנה תחושה של עולם אחר, עולם שונה ממה שאנחנו מכירים ולכן שזורה באופן מיוחד בתוך הסיפורים. ספר נעים לקריאה לאוהבי חתולים.

8.9.08

ארץ חדשה/ אקהרט טולה

ארץ חדשה זה לא סתם עוד ספר מהעידן החדש, זה שיעור! הקריאה המרתקת והסוחפת משנה את הקורא תוך כדי ההתעמקות בדברים המעירים את הנשמה. כל אדם בר דעת קורא וחושב איך הוא לא ראה עד היום את המציאות בצורה הבהירה וההגיונית שטולה מסביר לנו אותנו, כבני אדם, כאנושות, הלוקה בחוסר מודעות מוחלט בעולם המופלא הזה. הספר נותן כלים, פשוט ככה, להבין כמעט את הכל. מומלץ בחום.

4.9.08

שלום לכולם.

סופסופ אני כותבת בעברית.. איזה כיף. בבלוג הזה החלטתי לדבר על הספרים שאני קוראת, כל ספר יקבל את הביקורת האישית שלי, אז מי שאוהב לקרוא כמוני הרבה ספרים מוזמן להתעדכן, לשאול שאלות, להשתתף ומה שבא לו.. למרות שאני כותבת ספרים בעצמי חומרים שלי לא יוצגו כאן בשלב הזה, סורי. אז תהנו לכם.